Zdá se, že používáte prohlížeč, jenž nepodporuje aktuální technologie pro zobrazování obsahu na webu. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, jenž dnešní standardy splňuje.

Aktualizovat

Na vašem soukromí nám záleží

My, Městská část Praha 3, IČO 00063517, používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. pro zlepšení kvality našich webových stránek a jejich obsahu. Kliknutím na tlačítko „Povolit vše“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu.

Přeskočit na hlavní obsah

Odbor výstavby

  • Zajišťuje činnosti podle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů, podle zákona 500/2004 Sb. správní řád, ve znění pozdějších předpisů a podle zákona č. 283/2021 Sb., ve znění pozdějších předpisů

3icon-upozorneni1-redZměny v souvislosti s digitalizací stavebního řízení a nabytím účinnosti nového stavebního zákona od 1. 7. 2024

Dne 1. 7. 2024 nabývá plné účinnosti zákon č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Zásadní novinkou je digitalizace stavebního řízení a možnost stavebníků podat žádost o vydání povolení záměru také prostřednictvím portálu stavebníka (portal.stavebnisprava.gov.cz).. Pokud je předmětem žádosti záměr, pro který je stavebním zákonem vyžadováno zpracování dokumentace projektantem, musí být tato dokumentace zpracována vždy v elektronické podobě a vložena prostřednictvím portálu stavebníka do evidence elektronických dokumentací. Naši zaměstnanci dělají vše pro to, aby byl úřad na přechod na nový systém připraven. Vše ale záleží především na připravenosti a funkčnosti systémů, připravovaných MMR.

 

V podrobnostech (a vzhledem k nedostatku informací) odkazujeme na webové stránky Ministerstva pro místní rozvoj (mmr.gov.cz) týkající se digitalizace stavebního řízení v ČR.

Portál stavební správy (portal.stavebnisprava.gov.cz)  external link icon black

archiv odboru výstavby

Po potvrzení ze strany Odboru výstavby si můžete nástledně rezervovat termín návštěvy.

vyřizuje

Marcela Poláková
referent oddělení spisové služby a evidence
 
Seifertova 51/559
č. kanceláře 308a

Dokumenty a formuláře

Oddělení záměrů I

Více z oddělení

Oddělení záměrů II

Více z oddělení

Oddělení spisové služby a evidence

Více z oddělení

Oddělení stavební kontroly a právní

Více z oddělení

Úřední hodiny

pondělí
8—12 h 13—18 h
středa
8—12 h

13—18 h

Kontakty

1
Ing. David Balý
vedoucí odboru výstavby

Seifertova 51/559
č. kanceláře 300
Ing. Věra Kvapilová
vedoucí oddělení záměrů I

Seifertova 51/559
č. kanceláře 306
Lenka Linhartová
vedoucí oddělení spisové služby a evidence

Seifertova 51/559
č. kanceláře 301
Eva Fujdiaková, DiS.
referent oddělení spisové služby a evidence

Seifertova 51/559
č. kanceláře 304
Ing. arch. Helena Herrndorff Němcová
referent oddělení záměrů I

Seifertova 51/559
č. kanceláře 307
JUDr. František Nováček, DESS
referent oddělení stavební kontroly a právní

Seifertova 51/559
č. kanceláře 301
Ing. arch. Aleš Pokorný
referent oddělení záměrů I

Seifertova 51/559
č. kanceláře 306
Kateřina Poláková, DiS.
referent oddělení záměrů II

Seifertova 51/559
č. kanceláře 302
Marcela Poláková
referent oddělení spisové služby a evidence
archivní dokumentace

Seifertova 51/559
č. kanceláře 308a
Eva Prokopová
referent oddělení záměrů II

Seifertova 51/559
č. kanceláře 305
Ing. Michal Rathouzský
referent oddělení záměrů II

Seifertova 51/559
č. kanceláře 302
Markéta Tůmová
referent oddělení spisové služby a evidence
sekretariát

Seifertova 51/559
č. kanceláře 302

Seifertova 51

Login