- Výstup z katastru nemovitostí
- Výpis z obchodního rejstříku
- Výpis z živnostenského rejstříku
- Výpis z rejstříku trestů
- Výpis z bodového hodnocení na Czech POINTu
- Výpis ověřeného výstupu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů
- Registr účastníků provozu autovraků ISOH
- Insolvenční rejstřík
- Elektronické úkony a autorizovaná konverze dokumentů
- Legalizace
- Vidimace
- Můžu vyřídit elektronicky?
- Vyřizuje
- Úřední hodiny
Ověřování listin a podpisů — Czech POINT
Czech POINT slouží k vystavení ověřeného výstupu z příslušného rejstříku, který se pak stává veřejnou listinou.
Za údaje, které žadatel z výstupu získá, nese právní odpovědnost.
Výstup z katastru nemovitostí
Co dostanu?
-
Úplný nebo částečný výstup z listu vlastnictví k nemovitostem či parcelám v jakémkoli katastrálním území v České republice.
Co potřebuji?
-
List vlastnictví — musíte znát katastrální území a číslo listu vlastnictví.
-
U seznamu nemovitostí musíte třeba znát katastrální území včetně parcelního čísla požadované nemovitosti, jedná-li se o pozemek, nebo stavební parcelu; jedná-li se o stavbu, potřebujete číslo popisné.
-
U seznamu jednotek musíte znát katastrální území, popisné číslo domu, ale i přesné číslo bytu.
Kolik zaplatím?
Cena za 1. stranu | Cena za každou další i započatou stránku |
---|---|
100 Kč | 50 Kč |
Pro snímky z katastrální mapy či výpis vlastnictví nemovitého majetku v České republice se obraťte na pracoviště Katastrálního úřadu.
Výpis z obchodního rejstříku
Co dostanu?
- Úplný výstup z Obchodního rejstříku.
Co potřebuji?
- Identifikační číslo obchodní organizace (IČ).
Kolik zaplatím?
Cena za 1. stranu | Cena za každou další i započatou stránku |
---|---|
100 Kč | 50 Kč |
Výpis z živnostenského rejstříku
Co dostanu?
- Úplný výstup ze Živnostenského rejstříku.
Co potřebuji?
- Identifikační číslo obchodní organizace (IČ).
Kolik zaplatím?
Cena za 1. stranu | Cena za každou další i započatou stránku |
---|---|
100 Kč | 50 Kč |
Výpis z rejstříku trestů
Co dostanu?
- Výpis z Rejstříku trestů.
Co potřebuji?
-
Pokud jste osoba, které se výpis týká, musíte mít průkaz totožnosti s přiděleným rodným číslem, tedy občanský průkaz nebo cestovní pas.
-
Pokud výpis přebírá zmocněnec, předloží ověřenou plnou moc žadatele, ve které je jméno, rodné příjmení, nynější příjmení, rodné číslo, obec a okres místa narození žadatele a jméno, příjmení a rodné číslo zmocněnce.
Kolik zaplatím?
Cena za výpis (bez ohledu na počet stran) |
---|
100 Kč |
Výpis z bodového hodnocení na Czech POINTu
Co dostanu?
Stav bodů řidiče.
Co potřebuji?
-
Doklad totožnosti obsahující rodné číslo, tedy občanský průkaz nebo cestovní doklad.
-
Zmocněnci předkládají plnou moc.
- Cizinci překládají doklad cizince.
Kolik zaplatím?
Cena za výpis (bez ohledu na počet stran) |
---|
100 Kč |
Výpis ověřeného výstupu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů
Co dostanu?
-
Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Služba je určena především firmám a dodavatelům, kteří mají zájem se ucházet o veřejné zakázky.
Co potřebuji?
- Požádat o výstup může kdokoliv, musí ale znát identifikační číslo organizace.
Kolik zaplatím?
Cena za 1. stranu | Cena za každou další i započatou stránku |
---|---|
100 Kč | 50 Kč |
Registr účastníků provozu autovraků ISOH
Co potřebuji?
-
Přístup do systému má pouze podnikatelský subjekt, který získal povolení ke sběru vybraných autovraků. Podrobnější informace ke sběru autovraků ISOH.
Kolik zaplatím?
Cena za 1. stranu | Cena za každou další i započatou stránku |
---|---|
100 Kč | 50 Kč |
Insolvenční rejstřík
Co dostanu?
-
Informace týkající se insolvenčních správců a dlužníků, dokumenty z insolvenčních spisů. Více informací naleznete na stránkách Ministerstva spravedlnosti.
Co potřebuji?
-
Rejstřík je veřejně přístupný, není tedy nutné ověřovat totožnost žadatele. V rejstříku můžete vyhledávat na základě identifikačního čísla organizace nebo podle osobních údajů.
Kolik zaplatím?
Cena za 1. stranu | Cena za každou další i započatou stránku |
---|---|
100 Kč | 50 Kč |
Elektronické úkony a autorizovaná konverze dokumentů
Převod z listinné do elektronické podoby
Dokument v elektronické podobě má stejnou platnost jako originální listina. Autorizovaná konverze je obdobou vidimace. Totožnost elektronického dokumentu s jeho papírovým originálem vám stvrdíme elektronickým podpisem a časovým razítkem.
Zkonvertovaný dokument vám vydáme
- prostřednictvím modulu Úschovna.
Při použití modulu Úschovna konvertovaný dokument uložíme a vytiskneme vám identifikátor, který pak použijete k jeho vyzvednutí. Dokument na vás počká v Úschovně maximálně 30 dnů.
Kdy neprovedeme konverzi?
Vstup v listinné podobě nesmí poškodit snímací zařízení ani nesmí být ve stavu, kdy by provedením konverze došlo k jeho poškození. Konverzi nelze provést, pokud dokument není v listinné podobě nebo nelze jeho jedinečnost nahradit konverzí, což se vztahuje např. na průkaz občanský, zbrojní, řidičský, o povolení k pobytu pro cizince, rybářský, lovecký lístek, geometrický plán, rysy a technické kresby. Konverzi neprovedeme ani tehdy, jsou-li v dokumentu změny, doplňky, vsuvky nebo škrty, které by mohly zeslabit jeho věrohodnost, nebo není patrné, zda se jedná o prvopis, vidimovaný dokument, opis nebo kopii pořízenou ze spisu, případně stejnopis rozhodnutí anebo výroku rozhodnutí vydaného podle jiného právního předpisu. Pokud má být konverze provedena na žádost, je překážkou, nebyl-li dokument obsažený v datové zprávě podepsán elektronickým podpisem nebo označen elektronickou značkou původce.
Technické parametry pro konverzi
Převod z datové do listinné podoby
- Maximální formát A3.
- Datová zpráva má formát PDF verze 1.3 a vyšší nebo PDF/A.
- Maximální velikost datové zprávy 10 MB.
Převod z listinné do datové podoby
-
Maximální formát A3.
- Maximální velikost 10 barevných stran o velikosti do 10 MB.
Úplné parametry pro konverzi najdete na stránkách Czech POINT.
Kolik zaplatím?
Cena za každou i započatou konvertovanou stránku |
---|
30 Kč v hotovosti |
Legalizace
Legalizace ověřuje, že žadatel listinu před úřední osobou vlastnoručně podepsal nebo podpis na listině uznal za vlastní. Legalizací se nepotvrzuje správnost ani pravdivost uvedených údajů.
Kdy neprovedeme legalizaci?
-
U listiny, která neobsahuje žádný text.
Co potřebuju?
- Občanský průkaz nebo cestovní doklad.
- Povolení k pobytu, cestovní doklad nebo průkaz totožnosti občana členského státu EU — platí pro cizince.
- Průkaz žadatele o udělení azylu — osoba, která žádá o azyl.
- Průkaz o povolení k pobytu pro azylanta — osoba, které byl udělen azyl.
- Průkaz žadatele o udělení dočasné ochrany — osoba, která si požádala o dočasnou ochranu.
- Průkaz cizince požívajícího dočasnou ochranu — osoba, které byla udělena dočasná ochrana.
Ověřovací knihy na legalizaci jsou u nás uloženy 15 let.
Kolik zaplatím?
Ověření pravosti jednoho podpisu |
---|
50 Kč v hotovosti (od 1. 1. 2024) |
Vidimace
Vidimace je ověřování shody opisu nebo kopie s listinou.
Kdy neprovedeme vidimaci?
-
U listiny, jejíž jedinečnost nelze nahradit, což je třeba průkaz občanský, zbrojní, řidičský, služební, povolení k pobytu pro cizince, cestovní doklad, vojenská knížka, vkladní knížka, rybářský lístek, lovecký lístek, šek, los, sázenka, směnka, protest směnky nebo jiný cenný papír, geometrický plán, rys nebo technická kresba.
- Pokud není z listiny patrné, že se jedná o prvopis, ověřenou listinu, opis nebo kopii ze spisu nebo stejnopis písemného vyhotovení rozhodnutí nebo výroku rozhodnutí.
- Pokud jsou v listině změny, doplňky, vsuvky nebo škrty, které by mohly zeslabit její věrohodnost.
Listinu následně označíme tak, aby text nemohl být po provedené vidimaci pozměněn.
Ověřovací knihy na vidimaci jsou u nás uloženy 15 let.
Kolik zaplatím?
Ověření jedné stránka kopie dle předloženého originálu |
---|
30 Kč v hotovosti |
Můžu vyřídit elektronicky?
Ano, služby Czech POINT jsou k dispozici a výpisy je možné získat i elektronicky přes Portál občana.
Vyřizuje
Odbor organizační, Oddělení služeb veřejnosti
Klientské centrum I., Milešovská 1
+420 222 116 802, +420 222 116 803
Klientské centrum II., Lipanská 9
+420 222 116 205, +420 222 116 206
Klientské centrum III., Vozovna
Úřední hodiny
Upozornění: Ve dnech 9. 9. — 20. 9. 2024 je z provozních důvodů v čase 12—12:30 h mimořádná polední pauza. Děkujeme za pochopení. |
---|
Klientské centrum I. Milešovská 1, Klientské centrum II., Lipanská 9 | ||
pondělí | 8—12 h | 12.30—18 h |
úterý | 8—12 h | 12.30—15 h |
středa | 8—12 h | 12.30—18 h |
čtvrtek | 8—12 h | 12.30—15 h |
pátek | 8—12 h | 12.30—14 h |
Posledního klienta přijmeme 15 minut před koncem úředních hodin. Děkujeme za pochopení.
Upozornění: V pátek 20. 9. 2024 je z provozních důvodů Klietnské cetnrtum III. Vozovna pro veřejnost uzavřeno. Klientská centra I. (Milešovská 1) a II. (Lipanská 9) jsou v provozu dle běžných návštěvních hodin. Děkujeme za pochopení. |
---|
Klientské centrum III., Hartigova 2687/164 | |||
pondělí | — | 13—18 h | |
úterý | 9—12 h | 12.30—16 h | |
středa | — | 12—18 h | |
čtvrtek | — | 12—18 h | |
Ve dnech, kdy je zavřeno, můžete využít služeb Klientského centra I. a II., které fungují bez omezení. Děkujeme za pochopení.
Na Klientském centru III. není vyvolávací systém, rezervace termínu není možná.