Zdá se, že používáte prohlížeč, jenž nepodporuje aktuální technologie pro zobrazování obsahu na webu. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, jenž dnešní standardy splňuje.

Aktualizovat

Na vašem soukromí nám záleží

My, Městská část Praha 3, IČO 00063517, používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. pro zlepšení kvality našich webových stránek a jejich obsahu. Kliknutím na tlačítko „Povolit vše“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu.

Přeskočit na hlavní obsah

Průzkum spokojenosti s ÚMČ Praha 3

Michaela Schwarzová (ANO 2011), opoziční zastupitelka

Upřímně řečeno mě zaujalo, že si vedení městské části zadalo u renomované agentury průzkum spokojenosti s fungováním úřadu. Je potřeba zdůraznit, že šlo o spokojenost s úřadem, nikoli s politiky. Jsem moc ráda, že pro naše úředníky dopadl průzkum velmi dobře a jejich práci dotázaní hodnotí kladně. Moc jim za jejich práci děkuji.

Co už tak dobře nevypadá? Lidé se na radnici hůře orientují a je pro ně těžší naše úředníky najít. Komunikace městské části má také rezervy, především směrem k mladým lidem, kteří nečtou Radniční noviny v papírové podobě, ale nesledují příliš ani sociální sítě. Fiaskem skončila aplikace Munipolis, kterou nezná a nevyužívá 80 % dotázaných. Na komunikaci musí městská část více pracovat a zaměřit se například na digitální verzi Radničních novin nebo na komunikaci prostřednictvím sociálních sítí.

Pokládám si ale v této souvislosti několik otázek. Tou první je celková cena průzkumu, která s ohledem na renomé agentury Median jistě nebyla nízká. Pak vlastně samotná relevance projektu, který je, jak autoři sami Fórum zastupitelů Fórum zastupitelů 29 uvádějí, unikátní. Měla MČ nějaké konkrétní indicie a podněty ohledně nespokojenosti veřejnosti, kvůli nimž se rozhodla do průzkumu investovat? Nemohli jsme průzkum realizovat sami? Jaká opatření tedy MČ Praha 3 následně přijme, abychom zlepšili komunikaci naší městské části? Věřím, že průzkum bude začátkem změn, které MČ potřebuje. A závěrem ještě jednou děkuji našim úředníkům za skvělou práci pro městskou část.

Login