Zdá se, že používáte prohlížeč, jenž nepodporuje aktuální technologie pro zobrazování obsahu na webu. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, jenž dnešní standardy splňuje.

Aktualizovat

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. (Další informace)

Přeskočit na hlavní obsah

Elektronizace agend Úřadu Městské části Praha 3

Projekt s názvem „Elektronizace agend Úřadu Městské části Praha 3“ je realizován v rámci Operačního programu Praha – Konkurenceschopnost. Jeho realizaci umožnila zejména velká finanční podpora z Evropského fondu pro regionální rozvoj. Projekt byl zahájen 1.1.2014 s předpokládaným ukončením 30.6.2015 a jeho celkové náklady činní 9 918 370 Kč.

Hlavním cílem projektu je rozšíření a zrychlení stávajících datových úložišť a doplnění některých elektronických služeb pro občany MČ Praha 3. Projekt povede ke zvýšení efektivity veřejné správy a služeb pro veřejnost v Praze 3.

Realizace projektu umožní rozšíření stávajícího řešení, tj. rozšíření elektronických služeb vč. modulů tohoto systému a rozšíření celkové integrace a implementace projektu do informačního systému. Stěžejní oblastí je dodávka HW zařízení a dodávka SW.

Navrhované řešení přinese především zásadní zkvalitnění ICT vybavení, zlepšení kvality ICT služeb, zvýšení efektivity veřejné správy a služeb pro veřejnost, jejich dostupnost a využívání (e-Government) a rozvoj inovačního potenciálu úřadu.

Vlastní digitalizace archivů MČ Praha 3 již před realizací projektu probíhala, ale vzhledem k velkému rozsahu dokumentů byla stávající kapacita datového úložiště nevyhovující. S přibývajícími digitalizovanými dokumenty, které je zapotřebí přenášet po síti a ukládat do diskového úložiště, se zvyšuje zatížení sítě a dochází k maximálnímu vytížení síťového rozhraní diskového úložiště, což často způsobuje obtížnou dostupnost požadovaných dat. Zrychlením sítě diskového úložiště dojde ke zvýšení efektivity fungování úřadu a zároveň k usnadnění přístupu k dokumentům. Navrhovaný projekt umožní komplexně dokončit přechod na režim plně elektronizované spisové služby v návaznosti na ucelené ukládání dat a jejich další distribuci.

Projekt už se naplno rozeběhl. Proběhlo výběrové řízení na administrátora projektu a aktuálně se připravuje zadávací dokumentace pro výběr dodavatele HW, SW a implementace řešení. Po podpisu smlouvy bude zahájena dodávka hardwarového a softwarového vybavení, instalace, implementace celého řešení a integrace do IS ÚMČ Praha 3.

Výpis všech článků

Další zprávy

fit

Buď fit na Pražačce

30. 07. 2014
IMG_5867

Praha 3 má nový komunitní plán

12. 08. 2014
sportacek_1

Sporťáček slaví 4 roky a zahajuje Měsíc náborů do sportovních klubů

13. 08. 2014
Další zprávy
Login