Prokopova ulice
Přes Prokopovo náměstí jezdily až do roku 1910 tramvaje. Od roku 1883 tudy vedla linka koněspřežné dráhy, která měla konečnou v blízké Chelčického ulici. Tam byla pro zabezpečení provozu zřízena vozovna, jejíž hlavní část tvořila prostorná stáj pro 120 koní. Zatímco 90 z nich se střídalo v tahání tramvají (na každý vůz se nasazoval vždy pár koní), s 20 koňmi zajišťovali zřízenci vozovny přípřež pro náročné stoupání Prokopovou ulicí. Koně připřahali na začátku Prokopovy ulice k vozům, které přijížděly v několikaminutových intervalech. Od roku 1901 se pro tramvajový provoz začala využívat elektrická trakce. Roku 1910 došlo v souvislosti s výstavbou dalších tramvajových tratí na Žižkově k ukončení pravidelného provozu přes Prokopovu ulici – zrušení tramvajové trati v Prokopově ulici náhradou za trať Husovou třídou (od křižovatky Prokopova) a dále Poděbradovou schválilo zastupitelstvo v říjnu 1906. Trolejové vedení bylo během první světové války demontováno, stejně jako o několik let později tramvajové koleje.