Rozšíření úředních hodin na vybraných pracovištích od pondělí 30. 11. 2020
Rozhodnutím Rady městské části dochází s účinností od 30. listopadu 2020 po dobu trvání nouzového stavu na vybraných pracovištích Úřadu městské části Praha 3 k rozšíření úředních hodin.
Agendy a pracoviště:
- ohlašování živností, koncese, výpisy ze živnostenského rejstříku, Osvědčení o zápisu do evidence zemědělského podnikatele, živnostenská kontrola (Odbor živnostenský)
- osobní doklady — občanské průkazy, cestovní pasy, trvalý pobyt (Odbor občansko správní, oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel),
- služby CzechPoint, ověřování, parkovací oprávnění (Odbor organizační, oddělení služeb veřejnosti),
- podatelny (Odbor organizační, oddělení správy dokumentů)
- pokladna Havlíčkovo náměstí 9 (Odbor ekonomický)
Úřední hodiny pro veřejnost:
pondělí | 8—12 h | 13—17 h |
---|---|---|
středa | 8—12 h | 13—17 h |
|