Rozšíření úředních hodin na vybraných pracovištích od pondělí 30. 11. 2020

Rozhodnutím Rady městské části dochází s účinností od 30. listopadu 2020 po dobu trvání nouzového stavu na vybraných pracovištích Úřadu městské části Praha 3 k rozšíření úředních hodin.

Agendy a pracoviště:

  • ohlašování živností, koncese, výpisy ze živnostenského rejstříku, Osvědčení o zápisu do evidence zemědělského podnikatele, živnostenská kontrola (Odbor živnostenský)
  • osobní doklady — občanské průkazy, cestovní pasy, trvalý pobyt (Odbor občansko správní, oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel),
  • služby CzechPoint, ověřování, parkovací oprávnění (Odbor organizační, oddělení služeb veřejnosti),
  • podatelny (Odbor organizační, oddělení správy dokumentů)
  • pokladna Havlíčkovo náměstí 9 (Odbor ekonomický)

Úřední hodiny pro veřejnost:

pondělí 8—12 h 13—17 h
středa 8—12 h 13—17 h

mobilni rozhlas-logo-transparent2Dostávejte aktuální informace z radnice na váš e-mail či mobil — přihlaste se k odběru zpráv zdarma na Mobilní rozhlas

⟶ http://praha3.mobilnirozhlas.cz/registrace