Více služeb v kyberprostoru

Stále více služeb se přesouvá do kyberprostoru. Na internetu a přes mobilní aplikace nakupujeme, plánujeme cesty, čteme zpravodajství a komunikujeme s přáteli. Je to rychlejší, pohodlnější a celkově efektivnější.

Je celkem pravidlem, že průkopníkem každé nové aplikace jsou firmy, které se na komunikaci zaměřují, po nich následuje zbytek obchodních korporací a až někde vzadu s velkým odstupem následují veřejné instituce.
A právě to bych chtěl, v případě žižkovské radnice jako radní, který má kyberprostor ve své gesci, změnit.
Jako první se chystáme inovovat webové stránky naší městské části, tak, aby nabízely služby, na něž jsou lidé již jinde zvyklí. Momentálně zpracováváme analýzu, která by nám měla jasně říci, jakým směrem se vydat, aby to bylo co nejefektivnější a nejrychlejší. Určitě chceme v rámci efektivnější a transparentnější radnice nabídnout lepší vyhledávání v gigabytech informací z úřadu. Hospodaření Prahy 3 by pak uživatelé měli nově nalézt přehledně v „rozklikávacím" rozpočtu.
Plánujeme také nové mobilní aplikace, které by obyvatelům i návštěvníkům usnadnily přístup k informacím, co městská část nabízí. Inspiraci hledáme i v dalších městech nejen v Česku.
A samozřejmě přivítám také jakékoliv Vaše podněty, které můžete zasílat na e-mailovou adresu papez.michal@praha3.cz.

Michal Papež,
zastupitel za ODS